TILKØB 

TILKØB TIL SELSKABSBUFFET
Minimum 20 personer
Alle priser er anført per person

Rørt krabbesalat med urter og citronmayonnaise 55 kr.

Hjertesalat, kylling, Unika ost og creme fraiche 40 kr.

Rørt tatar med kartoffelchips og estragon 50 kr.

Frilandsgris med kål og brunet smør 45 kr.

Unghane med gulerødder og sauce blanquette 50 kr.

Krogmodnet oksehøjreb med løg og sherrysauce 65 kr.

Gateau Marcel og bær 55 kr.

Gulerodskage med hvid chokoladecreme 40 kr.

2 slags danske oste med knækbrød og kompot 40 kr.

 

NATMAD I FORBINDELSE MED ET SELSKAB
Lun leverpostej med svampe, bacon saltkød, løg og surt 85 kr.
“Byg selv” hotdogs med behørigt garnitur 100 kr.
“Byg selv” flæskestegssandwich 120 kr.
Danske oste og pølse fra Grambogaard 120 kr.

BØRN
Vi sammensætter gerne en børnemenu.
2 retter 150 kr.
3 retter 205 kr.

DIVERSE TILKØB
Minimum 20 personer
Alle priser er anført per person
Royal fl. Øl 40 kr.
Sodavand 35 kr.
Danske special øl 45 kr.
Husets vin efter forbrug fra 300 kr.
Mineralvand (stor flaske) 35 kr.
Kaffe og the med sødt 65 kr.
Sødt 35 kr.
Avec fra 55 kr.
Velkomst opgraderet til champagne 35 kr.
Snacks 35 kr.
Ekstra ret inkl. vin 145 kr.
2. servering af hovedret 55 kr.
Menukort 15 kr.
Invitationskort med kuvert 20 kr.
Musiker/fotograf mad 175 kr.

Bar i to timer
Fri bar i 2 timer  med husets vin, øl og sodavand per time – 115 kr.
Fri bar i  2 timer med husets vin, øl, sodavand samt de gængse spiritus per time – 155 kr.

Der er også mulighed for at afregne baren efter forbrug.

Blomster
Vi kan arrangere blomster i små vaser på bordene.
Blomster i årstidens farver 35 kr. per person

Proppenge
Medbragt vin 300 kr. per 1/1 flaske.

Vi er gerne behjælpelige med
musik, transport, fotograf.

DIVERSE
Frokostarrangementer:
Fra kl. 12.00 (evt. velkomst fra kl. 11.30) til kl. 17.30.

Aftenarrangementer:
Starter i henhold til aftale og sluttidspunktet lader vi være op til jer, dog ifølge aftale forinden selve aftenen.

Ekstra betaling efter kl. 02.00:
395 kr. per påbegyndt time per tjener (Minimum 2 tjenere).

Reservationsgebyr:

Ved bestilling af selskab skal der indbetales et reservationsgebyr.
Beløbet afhænger af arrangements størrelse, og skal indbetales senest 14 dage efter modtagelsen af bekræftelsen. Beløbet modregnes naturligvis den endelige afregning men tilbagebetales ikke ved afbestilling.

Afbestillingsregler:
Vi henviser til vores hjemmeside: www.r-kro.dk

Betaling:
Betalingen skal finde sted ved arrangementets afslutning, medmindre andet er aftalt skriftligt på forhånd.

Alle priser er per person inklusiv moms og betjening.
Vi tager forbehold for ændringer og trykfejl.

TANKER FØR ARRANGEMENTET
For at vi kan opfylde jeres ønsker bedst muligt er grundig planlægning og en god dialog særdeles vigtig. Vi anbefaler derfor, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb inden selskabsaftalen.

  • Antallet af gæster – herunder børn.
  • Tidsplan – det er en god idé at overveje tidsplanen for arrangementet. Hvornår ønskes velkomstdrink, middag og natmad?
  • Menu – overvej, hvor mange retter I ønsker. Skal det være 3, 4 eller 5 retter eller buffet serveret som Family Style. Vi benytter sæsonens udbud af råvarer.
  • Vine – ønsker I husets vine eller vine fra vinkortet? Ønsker I vinene serveret ad libitum, eller skal der afregnes efter forbrug?
  • Skal der serveres mineralvand eller isvand under middagen?
  • Skal der tages specielle hensyn – eksempelvis allergikere, diabetikere, vegetarer eller lignende?
  • Efter middagen – ønsker I sødt til kaffen, og skal der serveres avec hertil?
  • Drikkevarer efter middagen? Hvilke drikkevarer skal baren omfatte.
  • Natmad – ønsker I natmad, og hvad tid skal den serveres?
  • Blomster – vi sørger gerne for blomster. Har I specielle ønsker til farver og udseende? I er også velkomne til at bestille blomster selv.
  • Menukort – ønsker I menukort ved hver kuvert eller bord? Vil I selv sørge for menukort eller ønsker I, at vi skal udarbejde dem?
  • Toastmaster – hvis der er tidskrævende indslag i løbet af arrangementet, vil det være en god idé at have en toastmaster, som kan koordinere forløbet med tjeneren.
  • Musik – er ofte en festlig del af arrangementet. Musikeren er altid velkommen til at kontakte os og aftale, hvornår opstilling af udstyr er mest hensigtsmæssigt. Husk at bestille mad til musikeren.
  • Bordplan – se mulighederne i det pågældende lokale. Det er ofte en god idé at udarbejde en stor oversigt til at hænge op.